Vaše časté dotazy

Registrace nových pacientů

Dotaz: Dobrý den, přijímáte nové pacienty? Přijímáte i děti?

Odpověď: Bohužel, příjem nových pacientů byl z kapacitních důvodů pozastaven. Nicméně jakmile bude obnoven, přivítáme u nás rádi Vás i Vaše děti.

Ošetření "na pojišťovnu"

Dotaz: Dobrý den, ošetřujete prosím i tzv. "na pojišťovnu", nebo si u vás budu muset hradit vše sám?

Opověď: Máme uzavřeny smlouvy se čtyřmi nejžádanějšími zdravotními pojišťovnami (VZP, OZP, ZPMV, VoZP), abychom Vám alespoň některé výkony nemuseli účtovat. Více na toto téma...

První návštěva

Dotaz: Dobrý den, chtěl bych se u vás zaregistrovat. Jak probíhá první návštěva?

Odpověď: Během první návštěvy provedeme komplexní vstupní vyšetření Vašeho chrupu včetně nezbytného rentgenu (bitewing). Následně Vás paní doktorka bude informovat o zjištěném stavu a v případě potřeby navrhne léčebný plán. Teprve poté se rozhodnete, zda o naši péči stojíte a chcete se u nás zaregistrovat či nikoli. Záleží jen na Vás! V případě registrace je vstupní vyšetření zdarma, v opačném případě je účtováno jako konzultace.

Nemohu se vám dovolat

Dotaz: Dobrý den, proč se vám nemohu dovolat na mobilní číslo, ze kterého jste mi zaslali sms zprávu?

Odpověď: SMS zprávy z naší ordinace jsou rozesílány prostřednictvím automatu (mobilní číslo se může měnit). Lze na ně pouze odpovídat, a to pouze do 14 dnů od jejich obdržení.  Automat nám v takovém případě přepošle Vaši zprávu na náš email, který průběžně monitorujeme.